امروز: دوشنبه 02 اردیبهشت ماه 1398 ساعت: 

پاورپوینت بررسی شکل گیری بازارهای جدید در اروپا و آمریکا

افزودن به سبد خرید
تاریخ ایجاد: 6/22/2016 10:35:04 PMتعداد برگ: 72 اسلایدقیمت: 3800

 
لیست مطالب داخل این پاورپوینت:
 
اولین بازارهای جدیداروپا
Burlington Arcade
نخستین مراکز خرید در آمریکا
ایده مراکز تجاری خارج از شهر downtown
Country Club Plaza در کانزاس سیتی
اولین مرکز خرید برنامه ریزی شده
Highland Park Shopping Village
نخستین مرکز خرید محصور مجهز به تهویه مطبوع
مرکز تجارت جهانی شانگهای (چین)
خرید و فروش اینترنتی
اسکنرهای دستی جایگزین سبد خرید
خرید از خانه و خدمات فروشگاه ها
فروشگاه Puma ، معماری قابل انتقال
پردا استور Prada Store
تصاویردیگری از مجتع های تجاری خارجی (17 اسلاید )p
 
 
در اروپا  بازارهایی مانند Burlington Arcade در لندن متعلق به 1819 را میتوان جزء اولین بازارهای اروپا به حساب آورد .
 
-در بین سالهای 1860 تا 1910 بازرگانانی چونJohn Wanamaker در فیلادلفیا وR.H.Macy در نیویورک به احداث فضاهای تجاری برای خرده فروشی پرداختند ولی تاریخ پیدایش نخستین مراکز خرید در آمریکا به دهه 1920 باز می گردد که مرکز خرید بین المللی نیویورک نیز از جمله مراکز احداث شده در آن زمان می باشد.
 
-یعنی به طور کلی مراکز خرید امروزی که مفهوم آن شامل کوچکترین بازارچه های سرپوشیده محلی تا فروشگاههای چندین کیلومتری فوق مدرن میشود، از سال 1920 به وجود آمدند.
 
-در نیمه دوم دهه 20، با توجه به تعدد خودروها که موجب سنگینی ترافیک در مراکز تجاری و اداری شهرهای بزرگ شده بود، بازارچه های سرپوشیده کوچک در محل هایی دور از مراکز تجاری ساخته شدند که معمولا شامل یک سوپرمارکت، یک داروخانه بودند که با چند مغازه دیگر که فروشنده لوازم ضروری بودند تکمیل میشد.